Pozycjonowanie w praktyce

pozycjonowanie stron

Linki i pozycja Pozycjonowania stron internetowych nie należy traktować, jak działania o wysokim stopniu specjalizacji i skomplikowania technicznego. U swojej podstawy polega ono na zdobywaniu partnerów, u których pojawią się linki kierujące osoby odwiedzające te miejsca do portalu przez nas prowadzonego. Duża ilość takich linków będzie powodowała, że nasza pozycja w wyszukiwarkach internetowych będzie wyższa, ale od ilości ważniejsza jest jakość i najlepiej jest, kiedy linki znajdują się na stronach internetowych silnych oraz pokrewnych tematycznie.

Wysokie miejsce w wyszukiwarce jest ważne dlatego, że przyciąga ono więcej uwagi niż miejsce niższe i spowoduje wejście większej ilości osób. Temat jest dobrze zbadany i z analiz jasno wynika, że istotne znaczenie ma tylko pierwsze 5 wyników, obecność na pierwszej stronie wyników jest przydatna, a kolejne strony mają już znaczenie co najwyżej marginalne. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele i często są one bardzo prozaiczne, jak chociażby fakt, że minimalna różnica pomiędzy 3 a 4 linijką wyników w praktyce oznacza konieczność przewinięcia strony przez internautę, bo ekran monitora kończy się przy wyniku numer 3. Osoby zaglądające na dalsze strony należą do kilkuprocentowego marginesu.

Wszyscy pozycjonujemy

Kto powinien pozycjonować, a kto powinien sobie darować? Prawda jest taka, że każdy właściciel serwisu internetowego, który dba o swoje dzieło, pozycjonuje je nawet o tym nie wiedząc. Tworzenie wartościowej treści, do której nawiązują inni, jest bowiem podstawą pozycjonowania stron internetowych. To samo tyczy się wymiany linków pomiędzy zaprzyjaźnionymi serwisami w sieci. Nie wymaga to żadnej wiedzy technicznej, a dzięki temu poradnikowi można po prostu zacząć robić normalne dla siebie rzeczy w sposób bardziej nakierowany na pozycjonowanie stron, do czego wystarczy jedynie znajomość tematyki, w której użytkownik już się obraca, znajomość nazwy swojej witryny i wybranie dla niej odpowiednich słów kluczowych. Zyski z pozycjonowania Korzyści płynące z pozycjonowania są dość oczywiste i niezależne od tego, co kto uznaje za priorytet. Wysokie miejsce pozwala bowiem na przyciągnięcie więcej ludzi, co buduje prestiż portalu i sprawia, że jest on rozpoznawalny. Dzięki temu można na nim lepiej zarobić i awansować do grona serwisów internetowych, które ni muszą prosić o bycie promowanym gdzie indziej, ale same są zasypywane propozycjami nawiązania współpracy. Do tego dochodzi jeszcze najzwyklejsza w świecie satysfakcja z rozwoju własnego dzieła.

więcej...

Lead generation
  • Jak pozyskiwać Leady
  • Liczba odsłon a pozycja w Google
  • Skuteczny lead z precyzyjnej reklamy

 

Aplikacje Inbound
Agencje Inbound Marketing
  • Co oferują agencje
  • Na co zwrócić uwagę
  • Agencja czy freelancer?
Polecane
  • Inbound marketing - dla kogo
  • Strategie INBOUND
  • Jak skutecznie pozyskać leady
Kontakt
  • reklama
  • współpraca
  • marketing