Zmiany w Google a biznes SEO

zmiany w google a seoKolejne zmiany w algorytmach Google stają się już normą, co nie znaczy, że firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron zdążyły się do nich przyzwyczaić. Tym bardziej, że może nieść to dla nich spore konsekwencje. Wzrastają bowiem nie tylko wymagania dotyczące jakości treści na takich stronach ale także ich konstrukcji w indeksie. Branża SEO zmienia się głównie pod względem jakościowym, a rezultatem tych zmian może być konieczność podniesienia cen za pozycjonowanie stron. Co więcej, spora część firm może uznać korzystanie z takich usług dostarczanych z zewnątrz za nieopłacalne. Na usta ciśnie się w takim wypadku pytanie, ile firm może się zdecydować na zrezygnowanie z usług firm zewnętrznych w ramach pozycjonowania? Zamiast tego mogą bowiem stworzyć własne struktury działu odpowiedzialnego za marketing internetowy.

Wszystkie oznaki wskazują na to, iż liczba takich firm będzie szybko rosła, a stworzenie odpowiedniego środowiska pracy dla marketingowca i sprawne zarządzanie marketingiem zostanie im ułatwione przez aplikacje. Osobę na to stanowisko będzie trzeba przeszkolić, ale koszty takiego posunięcia będą małe w stosunku do korzyści. Do tych najważniejszych na pewno zaliczyć można uzyskanie pełnej kontroli nad rozwojem i wszelkimi zmianami dokonywanymi w kampanii, zgodnie z aktualnymi potrzebami.

Marketingowiec będzie mógł również oszacować konieczny do wykonania zadania nakład pracy oraz niezbędne wydatki, co w rezultacie daje firmie całkowitą przejrzystość inwestycyjną. Wszystkie etapy kampanii mogą zostać precyzyjnie zmierzone i zinterpretowane, dzięki czemu z wyprzedzeniem znany jest koszt wdrażania kolejnych działań. Poza tym kampania prowadzona samodzielnie jest gwarancją stabilnych wyników i zaangażowania pracowników. Są oni znacznie bardziej zmotywowani ze względu na możliwość ciągłego rozwoju zawodowego. Rezygnując z usług firmy zewnętrznej zajmującej się pozycjonowaniem stron możliwe jest także kontrolowanie charakteru oraz szybkości działania naszej kampanii.

więcej...

Lead generation
  • Jak pozyskiwać Leady
  • Liczba odsłon a pozycja w Google
  • Skuteczny lead z precyzyjnej reklamy

 

Aplikacje Inbound
Agencje Inbound Marketing
  • Co oferują agencje
  • Na co zwrócić uwagę
  • Agencja czy freelancer?
Polecane
  • Inbound marketing - dla kogo
  • Strategie INBOUND
  • Jak skutecznie pozyskać leady
Kontakt
  • reklama
  • współpraca
  • marketing