ePR i pozycjonowanie

eprJeśli jakakolwiek firma chce odnieść sukces w sieci musi być widoczna. Eksperci odpowiadający za wizerunek marki wychodzą z siebie by konkretne strony znalazły się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania poszczególnych wyszukiwarek. Ważna jest również aktywność w tak popularnych teraz mediach społecznościowych. Wspomniane narzędzia w walce o widoczność powinniśmy jednak stosować razem, a nie osobno. Zarówno SEO jak i Social Media Marketing świetnie się uzupełniają, a ich dobre połączenie zagwarantuje sukces marketingowy. Najważniejsze to stworzyć sobie określony plan działania i się go trzymać, bo tylko konsekwencja w działaniu może dać nam świetne efekty i realizację wyznaczonego sobie celu.

Wdrożenie nawet najlepszej strategii marketingowej na Social Media, ale zaniechanie optymalizacji strony, na którą konkretny użytkownik zostanie odesłany, nie ma większego sensu. Trzeba w pełni wykorzystać możliwości jakie daje nam SEO i uzyskać dzięki temu dobre pozycje w wyszukiwarkach. Walka o to toczy się jednak nie tylko między różnymi firmami, ale także z robotami wyszukiwarek. Są one w stanie bowiem zauważyć nasze zabiegi prowadzące do uzyskania lepszych wyników wyszukiwania.

epr a pozycjonowanieWarto zatem równocześnie zainicjować działania, które podniosą ilość odwiedzin na stronie, tak by jej lepsza pozycja była naturalną tego konsekwencją. Sposobem na to mogą być działania ePR na Social Media. Linki do pozycjonowanej strony, umieszczone w różnych miejscach wpływają na jej pozycję. Warto także wykorzystać marketing wirusowy do tego by zwiększyć popularność takiej strony. Wszelkie ciekawe oraz użyteczne treści czy materiały, takie jak zdjęcia czy filmy docierając do odpowiedniej grupy odbiorców są bardzo szybko przekazywane dalej i to w skali masowej. Zainstalowanie na stronie narzędzi do szybkiego przesyłania takich treści na stronę może dodatkowo pomóc. Jest to ważne przede wszystkim dla firm generujących dużą ilość linków odsyłających. Dlatego zwraca się szczególną uwagę na tworzenie interesujących treści, które można zamieścić na Social Media.

więcej...

Lead generation
  • Jak pozyskiwać Leady
  • Liczba odsłon a pozycja w Google
  • Skuteczny lead z precyzyjnej reklamy

 

Aplikacje Inbound
Agencje Inbound Marketing
  • Co oferują agencje
  • Na co zwrócić uwagę
  • Agencja czy freelancer?
Polecane
  • Inbound marketing - dla kogo
  • Strategie INBOUND
  • Jak skutecznie pozyskać leady
Kontakt
  • reklama
  • współpraca
  • marketing